SWEDISH CHAMPIONSHIP

Har precis kommit hem från Helsingborg och dressyr SM.
Stort grattis till Tinne som tog hem segern med sin Anton!
Med över 6 procents marginal till den andra placerade, Rose Mathisen med sin fina hingst Brocelli 1044.I pausen mellan FEI Intermédiare I och FEI Grand Prix Kür hade Hella sin clinic.Mycket utav det hon ville förmedla idag fick jag höra en hel del utav under min praktikperiod under henne.Men har åndå lärt mig en del som jag ska försöka förvara i min ridning och tänkande så länge det går.
Imorgon blir det upp tidigt för att åka med pappa ner till Helsingborg igen,sedan traktorkörning i skolan och därefter ska Annika hämta upp mig så vi får ordning på James och Betty.
Hade tänkt skriva ett långt inlägg nu i efter jag har sett den svenska eliten rida,men är så trött i kroppen så hade kunnat somna nu på bums.Därför, mina goda vänner, ska jag packa klart tills imorgon och sedan lägga mig och sova även ifall klockan inte är så mycket.
Ha det och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0