IT'S MAGIC BABY!

Tjenare!
Har inte hunnit eller haft tid att uppdatera bloggen nu under SM helgen.
Är nere i Helsingborg och hjälper till som banpersonal på ponny SM.
Är inne på sista tävlingskvällen och hela anläggningen är igång!
Klubben har ordnat en kväll för alla deltagare, familjemedlemmar och funktionärer som är under arton år.
Det serverades tacos och en massa snacks strax innan kareoketävlingen började där man kan vinna en fleecetäcke till sin häst.
Efter kareoken så kom det en trollkarl och showade. Skrattade så jag höll på att dö!
Förstår inte hur han gjorde vissa tricks!
Bea fick ställa upp med Harry så de trollade fram den svenska flaggan, helt otroligt skoj!
Jag och Annie skrattade så vi nästan grät!

Finaldag imorgon vilket innebär cirka tre ombyggnader och åtta regleringar, så inte så jättemycket att göra. Blir densamma som de föregående dagarna.

Ska försöka skriva klart mitt svenskaarbete innan jag blir dödad! Känns sådär tycker jag..
Ska även försöka få ihop AMS arbetet nu i början utav veckan.

Det är skitkallt inne på US där jag, Bea och en tjej som heter Emelie sover (alla runt om mig heter Emelie känns det som)!
Tror att jag kommer dö utav köldskador. Ska fanimig sova med långkallingar och tjocktröja i natt. Frös som en liten chiuaua förra natten.

Åker hem på måndag eftermiddag när skolan är slut så kommer uppdatera mer då. Ska även försöka klämma in ett inlägg imorgon när klasserna är slut.

Ha det!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0