NOTNING ELSE MATTERS

Hejhopp i galopp!
Ligger på soffan med datorn i knät helt slut i kroppen sedan igår.
Har upptäckt ytterligare 3 blåmärken, hade tidigare 4st.
Så börjar allvarligt fundera på vad det är jag gör egentligen...
Har precis pratat klart med Bea som kommer upp till mig på torsdag då vi ska gå en runda på stan.
Hade jätteroligt igår! Var först på maxi och köpte mat med Amanda, och det gick väl som det gick. Hihi!
Bestämde oss för att äta mycket vegetariskt som vi kunde grilla så blev
grillspett med sojakorv och grillad filé. Köpte även lite färskpasta med smak utav persillia och vitlök.
Grillningen gick ganska hysfat, brände bara någon sojakorv och ett par filér.
Vi halv nio kom Emma och Victor och hämtade oss, Emma är så stolt nu över att hon har körkort.
När klockan var ungefär halv elva så hade vi farit land och rike runt (Snöstorp/Jonstorp).
Gick ifrån Emma med Amanda vid halv ett och somnade undefär vid halv två.
Så det var en ganska lugn kväll trots allt vin som spilldes i onödan..?
Idag kommer Annika och Pelle hem till mig och min familj, Vi ska grilla gottgott och ha trevligt.
Ska även hinna med att klä på mig annat än adidasshorts och Amandas studenttröja.
Har även lite tidspress på mig att börja packa inför det som skall komma. Åker på fredag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Råttan :)

2011-06-26 @ 14:33:35
URL: http://frandeland.blogg.se/
Postat av: Mikki

Pratar du om dig själv gumman? ;)

2011-06-26 @ 19:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0