THURSDAY, NEVER LOOKING BACK

Hallå i rutan!
Har inte haft tiden eller orken att blogga de senaste dagarna.
Har varit helt slut efter ridlägret så det finns inte!
Idag var det fin besök bestående utav Bea. Riktigt mysigt hade vi.
Gick på stan och kollade, käkade frukost (bestånde utav sallad), tog en fika och traskade runt.
Som vanligt blev det mycket skratt och nöje, haha!
Köpte mig en ny bikini som jag tänkt inviga under Falsterboveckan men nä..
Då ska det vara dåligt väder de första dagarna. Vad händer med världen?
Säkert bara därför jag äntligen hittat en som är snygg, vädergudarna måste ha någonting i mot mig.
Har snart packat allting, på tal om Falsterbo. Riktigt härligt är det!
Ska bli skönt att komma iväg lite, ha lite lov.
Kommer hem igen den 10/7 på kvällen så kommer inte vara så jättetaggad på att
uppdatera kanske då jag ska börja jobba innan klockan åtta på måndagmorgon. Men, jag har valt det själv!
Nu måste jag ta tag i mig själv och städa rummet och packa det sista.
See u guys! (:
Mikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0