OH NO SHE DIDN'T?!

Men hallå igen!
Har precis pratat klart med Emelie i telefon och inser
att det är en massa saker man ska ha med sig till Falsterbo!
Jeans, shorts, bikini, handdukar, linnen, t-shirts, tjocktröjor, regnställ,
skor, jackor, strumpor, trosor, bh, sovsäck, madrass... Listan kan göras lång!
Shit pommes säger jag bara! Åker redan nästa fredag!
Måste se till så allting är rent och helt bara för man vet ju aldrig, höhö.
Skulle ridit lektion för Annika i morse men när vi kom till stallet så
stod halva paddocken i vatten så red ut en sväng med Johanna idag med.
Kändes på James att han var ganska trött, vilket är förståligt efter 4dagars motionering. Tjocke James! ♥
Har även hunnit med en runda till klubben på US-möte och sedan snabbt som
attan ner en runda på stan med Lisa Prooy. Införskaffade mig två par nya solglasögon
då mina andra är såpass repiga så man knappt ser någonting med dem längre.
Synd för jag tycker de är jäkligt snygga!
Även passat på att se på Love And Other Drugs. Skitbra film som jag rekommenderar!
Jacke Gyllenhal är så söt, har sånna ögon som man verkligen vill drunkna i!
Nu i veckan händer det inte så jättemycket. Ska iväg till stranden imorgon med Emma, Victor och Amanda.
Men Amanda har dragit på sig något elakt virus eller något så hon ligger hemma och kräks, duktig som hon är!
Lördag och söndag ska jag jobba i stallet, ska bara se till så hästarna lever och
har vatten sedan på måndagen börjar US-lägret. Och på fredag vid lunch åker jag ner mot Falsterbo.
Ska även hinna skriva på papper till anställning och fixa pass, HEJAHEJA!
Ha det gott nu så hörs vi!
Kram Mikki
love and other drugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0