IT'S GOING TO BE HARD BUT I'M ALLRIGHT

Börjar inse nu vad det är som händer...
De personerna som betyder mest för mig har så smått börjat stå på egna ben.
"Ett stort steg för mänskligheten" som Neil Armstrong sa när han satte sin fot på månen.
Ett stort steg i livet framåt, och ett tillbaka i våran vänskap?
Shit så sentimental jag känner mig men det börjar bli riktigt illa nu...
Imorgon flyttar Emma till Tyskland och kommer bo/jobba där i minst ett halv år.
Kommer sakna henne något så ofantligt mycket! Har försökt peppa henne enda sedan
jag fick reda på att hon skulle åka.
Har stöttat och sagt att "klart att du klarar det här, det är ingen baggis. Tänk inte på oss här hemma.
Det är nyttigt för dig, vilka möjligheter du kommer att få!"
Har inte hunnit tänka så mycket själv på hur det kommer bli här hemma men börjar nu
inse att det kommer bli riktigt kasst! Så mycket skit jag och Emma har hittat på under
de ganska få åren vi umgåtts. Har nästan alltid vetat vem Emma var då vi red på
ridskolan ihop redan när jag var fem/sex år(?). Kommer ihåg hur vi så väl planerade att åka
till Göteborg och alla trodde att vi skulle gå vilse. Vi fick en karta utav någon, några vägbeskrivningar
och någon gav oss en lista hur man köper resa på spårvagnar.
Det var första gången jag var hemma hos dig och det var precis i början när vi blivit kompisar.
Första gången jag kom in i ditt hus... Redan då kände jag mig välkommen,
som en i familjen och redan då visste jag att det här skulle bli en långvarig vänskap.
Kommer även ihåg de gångerna vi sov i stallet, sjöng Singstar, cyklade mellan Tiarp och Bäckagård,
tävlade, coatchade och stöttade varandra. Något jag tänker förvara i mitt minne så länge
jag kan hålla kvar det är nu, midsommarafton när vi grillade marshmellows,
skrattade och när vi satt och gungade.
Det är inte ofta jag gråter, men nu börjar tårarna rinna för jag vet så väl om att det kommer
ta tid innan vi träffas igen och sånna som Emma växer inte på träd.
Hon är unik, hon är min allra bästa vän! ♥
http://emmalexandra.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Mikki <3

Nu rinner tårana på mig med... Kommer sakna dig så otroligt mycket. Listan på all skit vi gjort är oändlig och legendarisk <3

Du är min bästa vän och vi kommer ses igen!

Vänner som dig släpper man inte<3<3<3

ÄLSKAR DIG<3<3<3

2011-06-26 @ 23:39:36
Postat av: Mikki

Saknar dig redan <3

2011-06-27 @ 00:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0