MOMENT OF SURRENDER

Morrn!

Har precis käkat frukost och nu ska jag fortsätta packa till Trettonspelen.
Ska ha i det sista i väskan, om det får plats...
Har packat hur mycket som helst, men ändå ingenting...

Ska upp till stallet senare ikväll och ha lektion för Lisa och sedan ska jag fodra.

Och imorgon.. Då blir det fan ta mig snabba ryck!
Ska upp vid klockan halv sju. Då ska man ha stalltjänst under hela morgonen.
Sen efter det ska jag rida Kossa-Mu. Och efter det ska jag ta tåget ner til Helsingborg
och hjälpa till med banbyggnad, som börjar klockan halv fyra.
Kommer jag att vara trött på Måndag när skolan börjar eller...? Nää.. ABSOLUT INTE! =)

Menmen.. Nu borde jag fortsätta med allt jag höll på med innan jag satte mig vid datorn.
Kanske ska börja med att klä på mig riktiga kläder istället för
pappas urtvättade T-shirt och mina "aladinbyxor" upptill?

Ha det bäst folks och ska försöka ta lite bilder i helgen och lägga upp här.
PEACE!

Mikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0