FIREWORK

Gormorn och hallå 2011!

Känns skoj att man vaknar klockan åtta och kan inte somna om...
Då ligger man där i sängen och funderar på vadfan dt var som hände igår...
Sen blir jag alldeles för trött av allt tänkande och då somnar jag om.
Vaknade igen vid 12. Åt frukost bestående utav snabbmackaroner, köttbullar och cola.
Det är verkligen någonting jag rekomenderar, starkt!
Har även legat och smsat med Amanda som nu sitter på ett plan påväg till Thailandet.
KOMMER SAKNA MIN BÄSTA VÄN SOM FAN! 20 DAGER, FYFAN! ♥♥♥

Nu ska jag dra mig ut i halkan och rida en skiten liten ponny.
Precis som det ska vara..
Hon är lite störd nu när det är så kallt, lilla Kossan (Grynet).

Ha det bäst och jag hoppas ni haft det trevligt igår kväll!

Mikki

KATY PERRY - FIREWORKS, Katys videos är helt knasiga! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0