I LIKE IT

Men tjabba!
Quizz
Sitter hemma hos kusinerna, har bott där sedan i fredags.
Det har varit så himla skönt ska jag säga!
Men imorgon går flyttlasset hem. Så måste ta tag i städningen!
Ikväll kommer mamma bort med Tabbe
och Da Familja kommer hem imorgon förmiddag, tror jag.
Så nu blir det speed städning!

Imorgon blir det hoppning för Micke.
Har Quiz och vi kommer inte alls överrens, hemskt!
Vill ha tillbaka Calle, men men...
Sedan efter träningen är det datorkunskap i 4h -.-

Efter skolan ska jag hem till mormor och morfar i Laholm, för mormor fyller år.
Sedan dör min dag.

Har även fått Enrique Igleesias låt I like it på huvudet, njut people!


Ha det bäst =)
Mikki



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0