TALKING ABOUT A REVOLUTION

Sitter här och väntar på att tiden ska gå... Klockan åtta är det Idol på kanal 4.
Idag red jag Lill-Gurra i skolan. ganska mysig häst, men för att få henne att jobba så
måste man själv också göra det, om ni förstår vad jag menar.

Imorgon blir det att ta en fika med Nicole, har inte träffat henne sen i början av sommaren!
Känns som att det vore på tiden nu! Får ha en lisat och bocka av allt och alla på.
Borde bli mera social under helgerna, kan medge att jag mest ligger hemma och degar.

Men det ska det fanimej bli ändring på! Från och med imorgon.. DÅ NI!


Ha det goooott, bloggar nog mera under kvällen.
Och jag LOVAR att göra det! Skriver alltid att jag bloggar mer senare under dagen,
men glömmer alltid bort det. Menmen..

Har länkat låten Talking About A Revolution framförd utav Olle Hedberg. Som SKA vinna Idol =)

Ha det!
Mikki

Olle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0