SUNDAY

Goddag!
Gick upp vid tio-tiden i morse, åt frukost och sedan var det full rulle för att hinna med bussen till Stenhuggeriet.
Heja mig! Hann precis med bussen hemifrån och sedan bytet till 20an.
Sedan gick jag hem till Emma och grattade henne och åt middag med hennes familj.
Åt laxpaj, som verkligen är skitgod! MUMS!

Sedan hämtade mamma och pappa mig och då åkte vi ner till Laholm för att hälsa på mormor och morfar.
Fikade hos dem, såg hockeyn och sedan åkte vi hem.

Nu ska jag försöka hinna skriva klart både mitt tal, bokrecention och göra säkerhetsfilm.
Shit vad mycket jag har att göra.. Varför skjuter jag alltid upp saker? Jaja..

Ha det bäääääääst!

Mikki



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0