NOT MY DAY...

Godmorgon!
Har precis kommit till skolan efter en jävligt hemsk morgon!
Tog bussen vid 20 över 6 och för första gången i världshistorien så var bussen knappt sen!
Så jag hann med den tidiga bussen till centralen.
Satt på centralen i ca 20minuter och då visar tavlan där
avgångar står att tåget till Malmö/Köpenhavn var försenat.
Det skulle gått 7.04 och nu skulle den inte gå försen 07.27.
Så när klockan var ca 07.20 så gick jag ut till spåret och då ropar de ut att tåget är mer försenat, GREAT!
Tåget skulle då gå från Halmstadklockan 07.50. HÄRLIGT!
Så jag gick in till HLT för att se om jag kunde få ut resersättning.
Då får jag ett sms från Filippa och Mattias i Laholm att de får åka med buss.
Men inte vi i Halmstad... Snacka om att jag var förbannad!!!
Sen blir tåget mer försenat... Så när klockan var 07.50 så skulle de gå 08.01. Men de ställde dem in.
Sen när klockan var typ halv nio så kom en buss som tog mig till Laholm..
Berättar mer sen, hejsvejs^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0