HELSINGBORGS RIDGYMNASIUM

Men tja ;)

Vaknade kvart över 6 idag och hann duscha och fixa mig. Härligt!
Efter skolan drog jag hem, hann plugga på tåget.
Skrev klart min bokrecention till Live to win.
Så nu ska jag bara öva på mitt tal och göra säkerhetsarbetet sen är jag klar.

Satt och fikade innan med familjen medans vi såg Äntligen Hemma, HEJA!
Osså skulle jag sätta tillbaka kökskniven och råkar dra min arm förbi vattenkokaren.
Har bränt mig som fan över armbågen, tror att jag dör snart!
Vill bara sätta mig ner och skrika av smärta.. Eller ja.. =)

Imorgon ska jag sova hos Hanna tills på fredag. Så det blir värsta flyttlastet imorgon.
Mamma säger att det inte ska bli någon vana, men vad fan..
Så länge inte Hanna har någonting emot det så! Ska tjata på mamma, hehe.

Kommer inte ha tillgång till dator mer än i skolan.
Men ska försöka slänga in ett inlägg imorgon och på datorkunskapen på torsdag.
Annars, ha det bäst och njut(?) utav skolans film.

Nu ska jag strax sitta som bänkad framför TVn, nya avsnitt utav Navy CIS ÄLSKAR! ♥
ÖPPET HUS DEN 27/11! KOM OCH GLO PEOPLE! =)

Mikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0