HAPPINESS

Men tja!

Har inte haft tid att blogga sedan i söndags morse.
Så får väl gå igenom vad som har hänt i veckan, än så länge.

Var på bio i Söndags med Mattias och såg Harry Potter 7.
Den var faktiskt bättre än vad jag trodde om den.
Det är så himla synd när Dobby dör, men ska inte avslöja så mycket mer om det.
När filmen var slut gick vi till McDonalds där jag träffade Nicole och Anges.
Har inte träffat dem sedan ja.. Någon gång innan sommarlovet.

I Måndags var jag i skolan, hände inte så mycket.
Var på stallet och satte upp lapp om öppet hus på skolan.
Pussade och putsade lite på Nero.
Han ser ut som ett riktigt monster nu, så ska fixa lite med honom på söndag.

Igår var jag också i skolan och på Mickedala.
Var på tävlingsmöte och gick igenom nästa tävlings säsong.

Idag har jag varit hemma från skolan för att jag har fått en skitförkyldning.
Har även streckt mig(?) igår, så har #¤%&/@£$£€$ ont i skulderbladen och nacken.
Vet inte riktigt vad jag har gjort.
Så vet inte om jag ska rida imorgon på hoppningen, men som det ser ut nu så ska jag göra det!

Ha det bäst!
Mikki



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0