DEVOTION

Ska snart packa ner mig i sängen och sova,
men först så måste jag göra min bocka-av-lista...

1. Orka stänga av datorn
2. Orka lite till...
3. Gå på toa, innan man kissar ned sig
4. Väcka mamma som sitter och sover vid TVn
5. Natta katterna
6. Ringa pappa o höra när han kommer hem
7. Fixa sig och sedan sova.

Känns som jag är typ mamma och pappas förälder, borde det inte vara tvärtom?!

Imorgon blir det då att ta bussen hem till Emma och lämna present, sedan får vi se vart jag tar vägen.
Vill bums ner till Helsingborg och hälsa på Emelie!
Vill också bums ner till Lund och hälsa på Hanna.
Vill även bums ner till Röstånga och träffa Tilda, som för övrigt måste komma till skolan på måndag!!!
Vill göra alla tillags, vara överallt och bara leva livet, men så finns det ju en håla som heter Halmstad..
Vad fan ska den vara bra för? På vintern?
Kan man inte bo här bara periodvis, alltså på sommarna?
Är så himla trött på att det aldrig händer något här!
Funderar starkt på om det är värt att tjata extra mycket på mina föräldrar så jag kan flytta snart!
Börjar bli lite trött på att vara så himla begränsad!
Tack för allt Halmstad, men nejtack!

Lyssna nu inte sönder alla Hurtslåtar som jag har i typ varje blogginlägg, för då får ni med mig att göra!
Har verkligen fått dem på huvudet och spar som en dåre nu så jag kan se dem i Stockholm nästa år.
Plus att jag gärna vill vara en helg i Götet under sportlovet. Shit, det här blir dyrt!

Ha det bäst och nattinatti! =)
Mikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0