RAINDROPS KEEP FALLING ON MY HEAD

Goddagens!

Arabutställning -08 el. -07. Foto: Matilda Anndersson. Hemsidan finns länkad i vänsterspalten.
Sitter och häckar vid datorn och spanar på datorer.
Vill ha en jag kan ha med på tåget till skolan och framför
allt ha en för mig själv, mohahaha.
Funderar på en Compaq med 15,6" skärm.
Säger ju inte så mycket, menmen..

Idag kommer alla Arabutställarna till stallet
och så regnar det, höhö.
SKADEGLÄDJE!
Nu kommer deras älskade hästar gå runt i en massa
kroppstrumpor hela helgen eftersom
de ska vara utomhus, höhö.
Jag kan inte låta bli att vara liiite elak mot dem.
Jag menar på hur ofta springer man runt med
långa spön med plastpåsar på? Eller har kroppstrumpor på hästarna? Nä.. Ingenting för mig då va.

Ha det gott och hörs imorgon! =)

Mikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0