CRACK A BOTTLE

Godmorgon!
Har varit uppe sedan klockan var alldeles för LITE (kl. 7)
Så nu sitter jag här och stirrar på skärmen.
Imorgon är det jobb och CSI:NY. Ska jobba på Apoteket,
Optimera och Dahl. Så ska ni dit så kanske vi ses.

Sitter även och funderar över vad jag ska införskaffa
nu under hösten/vintern. Jag planerar alltid som attans
vad jag ska göra med mina pengar och sådär, men
det blir bara kaos i slutet. Någon som känner igen sig?

Har i alla fall bestämt att jag ska åka till
Stockholms International Horse Show
i slutet av November. Så långt har jag kommit så måste
nästan köpa biljetter dit redan nu, och det blir inte billigt^^

Sedan ska jag köpa mig en till Jacson tjocktröja,
fast i mörkblå (Den jag har nu är röd),
ett par Tretorn Advance i mörkblått och silver,
JW ridbyxor i mörkblå och röda,
en Prestige jacka i navy och
sedan blir det nog ett GG schabrak
& luva i marinblått/rött/silver =)

(Får dock inte upp bilden på bloggen, så ni får söka på det)


Ha det gott! =)

Mikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0