TODAY IT'S A SPECIAL DAY, IT'S SATURDAY!


Saknar Timmy! Tagen 8/11-09God morgon!
Vaknade i morse av att solen lös mig i ansiktet, vilket den numera bara gör på lördagar.
Så jag klev upp ur sängen och gick ner för att äta,
men nej.. Då ringer mamma och undrar när jag
ska till skolan. Jag blir helt paff kan jag lov!
Men nej.. Det är TISDAG idag!
Jag som var så lycklig att det var lördag..


Efter skolan igår var jag hos sjukgymnasten
och tränade och därefter hem för att plugga.
Inte för att det blev så mycket gjort,
men jag försökte.. I ungefär 30 minuter.
Pappa var iväg på en konsert i Malmö,
så jag ringde till honom och påpekade
att han skulle köpa en bandtröja till mig
med deras namn på.

Nu måste jag dra till skolan,
för det är ju trots allt tisdag och inte lördag...
SNYFT säger jag!


Ha det gott!

Mikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0