STUDSANDE YELLIE

Yellie kör den snyggaste posen utav dem alla, att halvblunda. Bilden är tagen den 10 januari -10
Halloj!
Igår hann jag inte blogga på kvällen för jag hade ganska så mycket läxor. Efter att jag läst igenom ett berg utav dem stack jag till stallet för att rida på Yellie. Red ungefär en halvtimme och jag kan säga att Yellie var verkligen på hugget. Så fort jag hoppat upp började hon att små steppa och krulla ihop sig, hon bara väntade på att jag skulle göra någonting med henne som hon inte tycker är roligt. Exempelvis att säga till henne att ta skänkeln ordentligt med spöt på rumpan några gånger. Jäklar vad jag höll på att flyga! Hon stod och studsade som en liten boll. Upp,ner, upp, ner (stegra, bocka, stegra, bocka). Hon var helt galen!
Men men.. Travade lite grann på henne och då skötte hon sig väldigt bra.

Nu skall jag dra på mig lite kläder, vill inte riktigt gå till skolan i pygamas. Har engelska första lektionen med Gerda och sedan bild med Janne den andra.

Hare gött!
Kram Mikki

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, visst är den braa!!! fast väldigt hemsk=/. Jag är på 200 något, ungefär halva boken (A)

2010-01-18 @ 13:48:54
Postat av: DiiBaa

Jaa visst är den bra!!! fast väldigt hemsk =/. jag är på 200 något, ungefär halva boken (A)

2010-01-18 @ 13:50:15
URL: http://dibaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0