SJUK


Halloj everybody!

Mådde inte så bra igår och det har inte blivit bättre idag. Men jag gick till skolan i alla fall, men när jag hade haft mina första två lektioner kändes det som all kraft sögs ur mig. Så jag gick hem. Nu sitter jag här en kort stund vid datorn för att blogga, läsa mail och kolla igenom min Facebook. Efter det ska jag se ifall jag hittar lite CSI avsnitt på Youtube eller någonting, så jag har något att göra.

Imorgon åker Emma, Clara och Cornelia på ULK. Så jag ska ha hand om Jelle, hoppas bara att jag blir ordentligt kry tills dess! Vill inte hellre att Yellie ska stå två dagar i rad. Då kommer hon att vara som värsta bomben på Söndag och då har jag kanske inte kraften eller orken att hålla mig kvar...

See u! =)
Mikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0