SEG DAG

Hallå!
Vaknade i morse med världens huvudvärk och feber. Låg och drog mig en stund i sängen, ungefär två timmar, sedan satte jag mig och åt frukost i lugn och ro. Kände att jag inte ville stressa, det finns trots allt en risk att huvudet sprängs.

När klockan blev tio drog jag mig till skolan för att göra mitt NO-prov och vara med på svenskan.
NO-provet gick riktigt bra, fick bara problem med två frågor. JIPPIE!
Slutade direkt efter NO-provet så var hemma vid två...

... Och nu sitter jag här. Ska dra mig till stallet snart för att rida på Yellie och rida lektion. Lisa skulle även ha sin redlektion med Aspero idag, så man får väl dra sig upp och titta. Nu måste jag rusa innan pastan kokar över!


Ha det gott!
Mikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0