PLUGG, PLUGG, PLUGG...

Det var som fasen så mycket läxor jag har nu! Det finns inte en enda stund jag kan sitta ner och ta det lugnt, inte ens en minut. För då ska mitt &#¤/@#$ till syster skrika på mig. Jag säger bara en sak, HUVUDVÄRK!

Ikväll ska jag hem till Matilda och läsa inför NO-provet som är på torsdag. Det ska bli skönt att ha det avklarat! Ska även skriva klart min engelska uppgift, eller.. Den är klar, det är bara det att den behöver finslipas på.. Eller någonting liknande.

Jag har även varit duktig att prata med Per, så hela klassen ska nog se på Enemy at the gates med Jude Law, Joseph Finnes, Ed Harris och Bob Hoskins. Den är så grymt bra! Har även nämnt att jag behöver bidrag till min Idrotts lektion, så håll tummarna nu så jag får se klassen dö på hästryggen. Haha!

By The Way...
Idag är det ÅTTA dagar kvar tills jag fyller år. =)

Så, då har man fått skriva av sig tillräkligt, all övrig energi ska gå till att rida Yellie och att plugga ikväll.

Ha det!
Mikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0