NY DESIGN

Hallå everybody!

Har kidnappat en gratis design, då jag tröttnat på min egna.

Igår var jag i stallet hela dagen. Har ganska så fullt upp och därför inte bloggat någonting.
Red på Flyer, Ricky, Nero, Prince och Yellie igår.
Det gick ganska så bra, men underlaget i ridhusen är så gott som frusna så man kan bara rida på spåret.

Yellie kändes dock halt när jag red på henne, så Maggan har kollat henne så vi ska till veterinären på tisdag. Får  gå tidigare från skolan då.

Nä.. Nu ska jag ta tag i mitt liv och dra mig upp till stallet. Ska rida fem hästar idag och så kommer Matilda och ska fota när jag, Emma och Lisa rider. Kanske i snön, vem vet?


Hare bäst!
Kram Mikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0