HELSINGBORG

Nero i snön 10/1-10Nero i snön 10/1-10Tjenare alla bloggläsare!
Idag klev jag upp ur sängen redan klockan sex för att följa med Lisa Ehrnlund till Helsingborg för att kolla deras gymnasium. Det var helt okej och det kommer att stå högst upp på min sökningslista. Lärarna verkar helt okej och hästarna lika så.

Har inte bloggat på ett tag nu, för det har varit ganska mycket i skolan och så, men försöker blogga så fort jag har tid till det. Igår var jag och red på Yellie och hon var faktiskt riktigt fin, men bara i ena varvet. Får väl se till så att hon går att trimma till lite idag.

Just nu sitter jag och kollar igenom tävlingar till våren. Vill komma ut och göra en riktigt bra runda med Nero snart. Han var jätte fin att rida helgen innan skolan började då jag hade honom. Helt underbar! Han var inte det minsta stel eller lat. Han var faktiskt ganska så på. Vilket är ganska ovanligt. Men det har jag säkert redan skrivit en gång innan...

Nu skall jag dra mig upp till stallet. Vi höres!
Mikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0