GOD MORGON!

Tjenare alla morgonpigga läsare!
Idag börjar jag inte skolan förrens klockan elva, men jag har kommit på en lysande idé. Jag tänkte rida på Yellie nu på morgonen, i stället för på eftermiddagen, då jag måste plugga. Det är även därför som jag inte bloggat så mycket på sista tiden. Längtar som in i bomben till lovet!

I eftermiddag blir det att dra till badhuset med klassen för att simma några längder. Funderar själv på att skaffa ett tränings kort på Nautilus så jag kan komma igång lite grann med tränandet, och kanske lite solande. Efter badhuset ska jag iväg till sjukgymnasten, har inte varit där de senatse gångerna pga olika förhinder. Så idag måste jag gå!

Oj, vad klockan går snabbt! Nu måste jag verkligen kila, har det gott!

Kram Mikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0