FLYGSTADEN

Godmorgon, eller någonting liknande!

Har sovit tills nu, vilket var helt underbart! Huvudvärken håller på att släppa och illamåndet också.
Sitter och tittar på Morden i Midsomer på datorn. Riktigt bra avsnitt, heter "Dead Letters" eller Hämnden i svensk översättning. Avnittet handlar om att Barnaby och Jones utreder ett självmord. Kvinnans kropp hittas i en flod och ingen av lokalbefolkningen verkar förvånade över detta självmord. Det är endast Barnaby som känner tvivel och misstänker mord.

Nu ska jag se klart avsnittet och sedan ska jag dra mig ut till Flygstaden med mor min och byta skor och handla mat, mums!

Ha det gott!
Mikki

Kommentarer
Postat av: Gurudas

Nu kör jag igång en annorlunda "veckans blogg" tävling! Jag väljer ut EN av dom som anmäler och den som vinner får ett fint och hemligt pris.



Anmälningar görs endast i min blogg och mellan lördag till fredag...

Har du ännu ingen blogg så får du en på www.gurudas.se



So shoot babes!



2010-01-30 @ 18:43:51
URL: http://gurudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0