ÄNTLIGEN HEMMA!

Nero & Prince  Himledalen div. 3
Halloj alla bloggläsare!
Idag var det skolstart och det känns
väldigt skönt att allt är som vanligt
igen, eller ja... Nästan.

Igår kom Matilda och fottade mig,
Emma och Angeliqa när vi red.
Tanken var att vi skulle rida
utomhus på SM-banan.
Så vi började med att rida fram
inne i det lilla ridhuset om hästarna
skulle vara busiga. Jag har ridit på
Nero två dagar i rad så han var
riktigt, riktigt fin! Han lyssnade på nästan varenda förhållning och framåt drivande hjälper!
Det är ett RIKTIGT stort steg för Nero! Bilden här intill är från div. III i Himledalen -08. Saknar vårt lag med små hästarna och jag saknar Malin!

Nu ska jag dra mig till soffan och TVn för att titta på finalen i Top Model. Det är den femte säsongen, men det är alltid skoj att se ändå! Hoppas att Nik vinner!

Ha det bäst!
Kram Mikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0