SHAKE UP CHRISTMAS

Men hallå!
Har inte orkat eller haft tid till att blogg på ett tag. But now Im back!

Har inte hänt så jättemycket sen sist. Har slutat skolan,
var och bowlade med Melinda, Bea, Simone, Emma, Mattias och Jennifer.
Jennifer började i min klass nu sista veckan innan skolan slutade. Jätte mysig tjej!
Sen har jag varit på stan och handlat kläder, firat jul med familjen och vänner.

Idag var jag med Amanda på stan redan klockan tio på morgonen, eller ja..
Jag var där kvart över och Amanda kom väl någon gång vid elva. Hon är skitkass på att passa tider!
Men när hon väl pallrat sig till Swedbank där jag stod i en evighetskö
så gick vi till Skånskan och åt frukost. Efter det drog vi in på
Gina Tricot, Cubus, Apoteket och H&M där jag köpte en massamassamassa grejor.
Köpte en stickad tröja, BH + trosor, T-shirt, smink, långärmad tröja, tuggummin och tandkräm.
Hann även med Roberts och tandläkaren i farten.

Snart börjar CSI och det är typ en triologi idag,
så visas från alla delarna (New York, Las Vegas & Miami).
Me likes a LOT!

Imorgon bär det av till Helsingborg igen.
Där ska jag hälsa på Emelie Gylling och Bea. HÄRLIGT!
Skönt att komma in i vanan att ta tåget igen istället för att gå...

Sen på onsdag så ska jag leka med Mattias
och på torsdag med Hanna & Tilda, om de kan då... Sen på fredag är det NYÅR! :D

Ha det bäst så hörs vi :D

Mikki


Kommentarer
Postat av: Bea

De blir niiiice :D<3

2010-12-27 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0