ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS NEW YEAR'S DAY

Godmorn!

Sitter fortfarande iklädd pygamasen, mysigt!
Vaknade vid halv 11 utav att min pappa spelar
värsta syntmusiken (från typ -89?) hur högt som helst. Somliga växer aldrig upp...

Idag händer det inte så jättemycket. Ska till stallet och mocka Nisses box
för att jag får låna en tröja utav Amanda, byteshandel är det bästa som finns alltså!
Sen ska jag hem och duscha och bara dööö. Sen efter det så ska jag fixa mig tills ikväll.
Har även lovat att ta kvällsfodringen, för det kunde ingen annan.
Men jag tjänar pengar på det! Och det är behövligt nu alltså!

Nu ska jag ta tag i mitt väldigt händelserika liv... Ha det bäst =)

Och om jag inte hinner blogga mer ikväll så.. GOTT NYTT ÅR! :D

Mikki



HURTS - ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS NEW YEAR'S DAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0