THE RIDDLE

Shit vad dålig jag är på att uppdatera... Skit samma!
Winja
Idag var jag uppe en snabb sväng på stallet och red lektion för Maggan på Rödis.
Lärde mig jättemycket, så nu vet jag vad och hur jag ska göra!

Just nu väntar jag på att Emma ska sätta sig vid datorn så jag kan sova snart.
Imorgon blir det att gå upp klockan fem igen. Hade skitskoj i skolan förra veckan!
Efter skolan skall jag och Emma till Hästshopen så att jag kan beställa mina stövlar :D
De har en massa rea där nu och jag får inte min lön förrens den 16. Och rea är slut den 4e.
Så min mammi ska lägga ut lite så länge. Så äntligen kan jag köpa stövlarna :D
På tisdag är det H&S i skolan, ska blir riktigt roligt.


Ha det bäst!

Mikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0