NEXT TO NOTHING

Hallå ja!
Byxor från Gina Tricot
Igår jobbade jag sista dagen för den här sommaren, skönt.
Så kan jag äntligen få sova ut lite innan skolan drar igång.
Efter det cyklade jag och min mammi ner till stan och storshoppade.
Köpte 2 par jeans (de beiga + de vita),
3 par jeanstights (mörkgrå, ljusgrå och ljusblå),
2st T-shirts med liten ficka(vit, babyrosa),
1 långärmad tröja (mörkblå), 1st långärmad tröja (svart),
2st BHar (blå/grön, aprikos) och skor.
Allt det här gick loss på, håll i er, 900kr! Det var super rea inne i stan!

Efter det åkte jag hem till Anton som fyller 18år idag, GRATTIS! Åt Tacos där och chokladmoussetårta.
Sedan gick jag hem till Amanda och så gick vi en långrunda i stan, sen blev det film.
Men var så himla trött så jag somnade typ, stackars Amanda!
När jag precis somnat ringde pappa och sa att de ringt en taxi, så jag fick springa tillbaka till Anton för att hinna med!

Idag har jag rensat ur min garderob, det tog typ 100 år!
Nu skall jag käka och sedan ska jag upp till stallet och kolla till RS hästarna.
Har inte hälsat på Flug ännu. Känner mig som världens sämsta!

Kommer blogga mer i kväll =)

Mikki
Breaking Benjamin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0