CHANGE YOUR MIND

Halloj!
Har varit väldigt dålig på att uppdatera, men skit samma!

Igår var det en riktig racerdag. Dagen började med att jag kastade i mig frukost och
sprang upp till sjukhuset för att byta gips. Efter det gick jag till stallet och var där en stund.
Sedan åkte jag hem, bytte om, fixade en tid att klippa mig, cyklade till tandläkaren,
hälsade på Kajsa på Lockcenter, klippte mig och sedan Tävlingsmöte.

Än så länge har jag inte gjort något vättigt idag.
Jag ska på US-möte vid tre och sedan får vi se vad som händer.
Skulle igentligen jobbat idag, men eftersom jag är halft invalid så kan jag inte det.
Skit Surt!

Nu ska jag ta tag i mitt liv och duscha bort allt skit frisören har haft i mitt hår!

See u!

PS. Jag älskar min mormor! ♥

Boyce Avenue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0