BLABLABLA

Men tja!

Amanda har precis cyklat hem till sig. Vi har kollat på hästar, lite filmer och ätit kladdkaka.
Igår var Amanda hos mig och såg Alice i underlandet.
Vi gjorde även en totalt misslyckad paj och en jättegod kladdkaka.
Hemskt mycket kladdkaka..

Idag ska jag sova i stallet med privatkidsen, Clara & Cornelia (tror jag).
Ska bli supermysigt! Kidsen ska gå på Eclipse men vi andra har redan sett den så vi avstår.
Imorgon händer inget speciellt. Blir väl att hänga i stallet
och hjälpa till lite med Maggans hästar nu när hon är i Holland.

Jag tror även att jag är den ända människan i hela världen som inte sett mitt schema.
Hoppas att det är bra! Ska bli skoj med en helt ny skola och så..
Men är så JÄVLA nervös. Vet absolut INGEN som ska börja på skolan.


Ha en bra dag så hörs vi  =)

Mikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0