BEST OF ME

Halloj!

Sitter och kollar på vad det är för kläder som gäller till hösten.
Har förälskat mig i en 3-kvarts tröja i rött, den är skitsnygg!
Imorgon är det nästsista dagen på jobbet.
Ska bli skönt med någon veckas lov innan skolan drar igång.

Behöver även åka ner till Little Shop Of Horses snart.
Tänkte kolla ifall de har fått in de nya tretorn stövlarna
och sedan tänkte jag prova lite byxor, jackor mm.
Någon som hakar på?

Menmen.. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa en bok, eller någonting.
Ska upp tidigt imorgon och jobba, har flest ställen imorgon
(Apoteket, Peab, Dahl, Free2Move & ISS kontor).

Ha det bäst, så hörs vi mer imorgon =)

Mikki



Daniel Powter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0