Tidiga morgonar och cykelturer...

Hej alla pigga och glada!
Varit uppe nu i en halvtimme och sitter just och äter frukost, gott.
Börjar jobba om en timme och innan dess skall jag slänga ut mitt gamla hö som jag hade till Yellie och cykla 1mil^^
Har lixom inte haft tid med det innan! Så himla segt...
Så Monica sa till mig om det, det hade tydligen börjat ruttna lite (A)
Nåväl.. Flyer trivs och det är huvudsaken!
Skall antagligen iväg till Styringe på onsdag med henne, kan bli intressant!
Emma skall också dit, men med Nessie, dock är vi osäkra på hur vi kommer dit men det löser sig nästan alltid (;
Ska nog hoppa 70 + 80 (:
Hoppade henne igår när Matilda var och fottade. Då var hon super fin! Vi hoppade bana på 90/100cm!
Det är proffsigt gjort från min sida, typ höll i manen och blundade på vissa hinder xD
Men Flyer hade kul, och Nessie också^^ Nessie sprang runt som en galning och var typ ½m över hinderna xD

Aja, soo long fuckers, bilder kommer inom kort (;
                                                                                   Namnteckning

Kommentarer
Postat av: Emma

HaHa, vadå! Då kan vi ju starta 1.50! Superleague nästa!!!

2009-07-28 @ 01:09:13
URL: http://emmalexandra.blogg.se/
Postat av: E M E L I E

Hejhej, vill du vinna en grattis design? Gå in på http://emelierb.blogg.se/2009/july/utkast-skriv-vilken.html#comment för att titta bland dom 5 man kan välja ;)

2009-07-28 @ 17:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0