Livet leker för somliga..

...och för somliga inte. <3
Nej fyfan... Hatar sorgliga slut.

Igår longerade jag Silver och Sandor (: Helt jävla crazy var de. Skrittade även lite på Jelle för Cornelia var i Göteborg,
men hon ska komma hem idag :D
Hade tänkt mig att försöka rida lite på Silver när jag ändå är igång idag^^
Vi får se ifall jag överlever. Annars så skänker jag bort alla mina saker, förutom min säng,
för den ska Emma ha!

Yellie ska på återbesök imorgon, så håll tummarna! <3
Själv ska man sova i stallet inatt med alla stallvärdinnor, kul,kul,kul :D
Hoppas bara att det blir hyfsat lugnt^^

Aja, ska städa mitt rum och sånt nu, trvligt eller något...

See u! <3

Mikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0