RUNAWAY

Goddag!

Har precis suttit och chattat med Jana från Tyskland. Längtar verkligen tillbaka, saknar det som fan!
Att stå och pilla med hästarna i flera timmar, sova middag, sopa stallgången klinisk saknar till
och med hinken med dagens använda träns vilket brukar resultera till ca 20 träns eller fler.
Hade gjort vad som helst för att åka ner igen!!!
Om jag hade fått erbjudande om det nu hade jag svarat: Tar bara en halvtimme att packa, åker vi direkt eller?

Just nu pratar jag med Bea i telefon om helgen. Det är ponny-SM i och ska vara funktionär.
Ska även sova där från fredag till måndag. Kommer bli awesome!


Har brummat runt i Ranarps strand med traktorn i förmiddags. Fick även idag tillsägelse om att jag kör för fort.
Förstår inte riktigt varför med tanke på att jag låg under 15 km/h och saktade och rullade genom svängarna.
Var så att jag och Steffi tittade på varandra precis som "Okej?".
Nu ska jag försöka få lite sömn, mycket att göra imorgon!
Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0