I'D RATHER BE A COMMA THAN A FULL STOP!

Hallå ja!

Sitter och stinker impregnieringsmedel. Fyfan vad äckligt det luktar, usch!
Upp tidigt imorgon, eller ja klockan sju, för att hinna duscha och göra mig i ordning innan jag ska ta tåget ner till Helsingborg.

Har försökt skriva på mina skolgrejor men har inte fått tummarna ur eller haft motivationen, motivation det är det som saknas...


Passade på att gå ner till staden och köpa busskort och kolla hur mycket pengar jag har på kontot.
Just när jag satt mig på bussen hem så ringer någon med norskt nummer.
Har gått flera mil känns det som hela veckan så är värd en busstur har kramp i benen!
Men jag svarade i telefonen och fattade ju inte vem det var försen det gick upp för mig cirka en minut senare, Amanda!
Lilla, goa, onda Amanda! Saknar henne så!

Nä, om man ska få tummarna ur röven och sova. Ska även passa på att lägga fram kläder tills imorgon.

Ha det gött och sov gott, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0