HEAR MY THOUGHTS IN EVERY NOTE

Tjenare!

Hemma efter en helt sinnesjuk dag!
Börjar dagen med att åka tåg till Laholm och sedan hoppa av.
Visar sig att det är godståg som är sönder mitt på Hallandsåsen. YEAY!
Så fick åka med Filippa till skolan men då kommer hon på att ibland startar inte hennes bil så var bara till att vända och ta ersättningsbuss.
Fick tag på Gunnar innan bussen landade i Båstad så hoppade av där och sedan tog jag bussen upp till Förslöv.
Hade därefter traktorkörning i två timmar. Fick även höra att jag körde för fort.
Frågan är hur man kan köra för fort med en traktor.. I alla fall, ska få köra med redskap så jag fokuserar på någonting annat än att det går långsamt.
Efter traktorkörningen tog jag bussen från Ängelholm till centralen och sedan tåget hem.
Nu ska jag egentligen fixa med tvätten och städa. Men är så himla trött så ska ta och sova en halvtimme innan Annika kommer.
Helt död i huvudet och vet inte riktigt varför, kanske för man har frusit och varit ute hela dagen..?

Ska försöka sova nu. Hörs senare ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0