DÅLIG PÅ ATT UPPDATERA

Tjenare alla trogna läsare!

Har haft fullt upp med allt i skolan och med stallet.

I torsdags hoppade jag med Raymondo för Philip. Skitskoj hade vi! Har inte ridit Ray på länge, men han var faktiskt väldigt fin, vi var riktigt tajmade! Hoppade en kombination, tre galoppsprång, kombination.
Hoppade väl ungefär en meter, men gud så skoj det var!

I fredags och i går red Olivia på Yellie, så nu vet jag att hon kommer vara
i trygga händer nu när jag ska iväg i natt till Gran Canaria.

Igår red jag en stund på Raymondo igen. Vi repeterade galoppombyten. Det gick ganska så bra, han går rätt mycket lektioner och alla gör på olika sätt. Det blev lite hastigt med korsgalopp
och bocksprång. Men kul hade han nog, trots att jag satt på.

Nu skall jag upp till stallet för att rida på Yellie och Jelle.
Sedan blir det US års möte och efter det hem för att se ridsporten på TVn.


Ha det bäst!
Mikki

Raymondo & Victoria, Jelle & Cornelia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0