FOOL AGAIN

Godmorgon =)
Bild på Califano från skolans hemsida
Känns som dagen precis har börjat.
Sjukt seg i huvudet och är bara allmänt trött.
Idag red jag på Califano i skolan.
Väldigt seg polle, men han var snäll.

Efter skolan tog jag bussen till skolan och missade tåget -.-
Så jag satt på Knutan i en timme.
Sedan satt jag och snackade med Mattias på tåget.
Osså hörde jag på de där ****** människorna som diskuterade
barnuppfostran och de hade väldigt olika åsikter.

När jag landat i Halmstad gick jag hem till Mickan
och hälsade på hennes vovve Allizon.
Jätte söt var hon (Allizon alltså).

När klockan var halv sju så tog jag bussen hem.

Och nu sitter jag här... Ska snart gå och lägga mig.
Imorgon har jag sovmorgon tills klockan halv sex.
Då skall jag duscha och sedan ta bussen ned till stationen.

Kom precis på att jag har engelska läxa, shit också! Tar den senare...


Ha det bäst! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0