WORK IT OUT

Nu är man fanimej taggad!Tjenare!
Sitter och läser igenom ekonomin. Det var faktiskt inte så svårt som jag trodde! Menmen.. Ska läsa igenom det sista och sedan drar jag mig upp till stallet för att borsta på Nero så att han kan blänka lite grann i hela pälsen tills på söndag. Just nu har den gamle gubben bara fält sin vinterpäls på halsen och benen. Så han har vinterpäls kvar på ryggen och flanket. Vackert!


I tisdags var jag nere på Hästshopen och köpte gummisnoddar och KL-strumpor som jag har tänkt att ha på Söndag. Köpte ett par blå strumpor så det matchar min kavaj och jacka Vi kommer vara snyggast på banan, jag och Nero =)
Men vad tycker ni om min kavaj?





Ciiiiao (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0