Tråkigaste dagen på länge, välkommen!

Skolfoto 09/10
Hemma från skolan idag, eller.. Gick bara på franskan,
för jag mådde inte bra.
Michelle hade håltimme så vi gick hem till
mig och gjorde kladdkaka, men den blev hård..

Tog skolfoto igår, tror jag blev ganska så bra,
äntligen må jag säga!
Nicole sminkade till mig, ja.. Ni ser ju resultatet..
Men hoppas att det blev bra!
jag, Julia och Nicole stod på en rad,
alla tre var målade som kissemjaaou xD
Ville målat Per också, men han såg VÄLDIGT skeptisk
ut till det förslaget.
Dock blev Mixhen målad och han klädde sig som PJ, haha!
Timmy ska vi inte ens prata om! Hahaha!
Alla andra i klassen var som vanligt, vilket jag tyckte var lite synd..Frida babblade om att
"Tänk om era barnbarn får se bilderna, och typ bara..
-Mormor/Farmor, var du fjortis?"
Men hallå? Kom igen?! Det är ju sista året!
Då är det ju bara en kul grej och det kan man förklara då för dem, tycker jag.



Aja... See u, ska städa rummet -.-

Hare!<3
/Mikki

Kommentarer
Postat av: Reiyu

Gud vilka tråkiga människor i din klass! Det är då man säger "JA; jag var Emo, sug på den du!"

2009-09-10 @ 22:24:56
URL: http://reiyu.blogg.se/
Postat av: Reiyu

eller fjortis, eller va fan man nu än va -.-

2009-09-10 @ 22:26:30
URL: http://reiyu.blogg.se/
Postat av: Mikki

hahaha, precis (Y) :D

Livet ska ju fan vara kul, man ska inte leva under press ;)

2009-09-11 @ 10:55:02
URL: http://mmikkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0