Tävlat idag

Jag, Nero, Maggan, Emma & Tammie :D
Tycker att vi ska ha ett div. III lag igen till våren :D
Gick välla "sådää" idag... Kändes förjävligt,
men slutade på en 6e plats^^

Camilla var riktigt duktig hörde
jag, så hon ska känna sig stolt!
Maggan startade dock inte,
för Rödis gick omkull.
Men det gick hyfsat med båda ändå... Fast..
Det såg AS LÄSKIGT ut!
Det var liksom som att man bara höll andan
och hoppades på att inte Rödis skulle lägga sig över Maggan..
De är på benen igen, båda två. Tack o lov!
Så laget räknades inte eftersom vi var en ryttare för lite.
Vi får ta igen det nästa år!

Tävlingar i helgen, ska nog vara ledig under halva fredagen.
De är 810 starter under hela tävlingen, så det blir mycket att göra!

Styringe med Flyer <3
På Lördagen är det div. II hoppning i Styringe för ponny.
De är en för lite, så jag ska
kanske hoppa in.
Ifall det finns någon som kan
köra och ifall det är ok.
Det är LB, så det blir 1m.
Om jag är med blir det antagligen
hålla i manen och blunda,
eller fokusera som fan.
Tror det blir fokusera som fan.. xD
Men har inte fått ett ja än,
eller jag har inte frågat Maggan.
Tycker att jag gör det imorgon ist,
så hon får vila lite idag,
Sen är ju klockan rätt mycket^^


Nej, nu ska jag sova (:
Godnatt!
Mikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0