Snutta kudde

Neros öga
Halloj!
Länge sedan man bloggade ordentiligt nu..
Har känt att tiden och orken inte riktigt hänger med.
Sitter nu och funderar starkt på om jag ska lägga mig.
Känner mig lite småhängig och trött.

Liseberg blev inställt.. Liksom Yellie ska inte ridas
förrän hon har fått skor på sig, fasen! Lektionerna var inställda förra Lördagen pga. flyguppvissning, så det är lektioner imorgon istället.

Undrar vem som jobbar imorgon.. Ifall det är Maggan som vanligt,
eller vem det är.. Ska nog dra upp i ottan och jobba.
Var länge sedan man gjorde sånt! Känns sådär tycker jag.
Ska nog göra så..
Aja, måste sova nu ifall jag ska komma upp imorgon.


Godnatt sömntutor! <3
L. Mikki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0