Skola..kära underbara skola

Hej!
Då sitter man i skolan nu.. Lite små surt, ganska mycket faktiskt!
"Försov mig" i morse, eller.. Jag satt förlänge vid datorn, ett väldigt stort problem och vanligt.
Så fick dra på mig första bästa tröjan, vilket idag blev min US tröja, tack och lov att den är nytvättad! xD

Har precis avslutat första lektionen, SO. Tycker att det faktiskt är ganska så skoj!
Jag, Mikki, tycker att skolan är skoj! Per har lyckats xD

Igår var jag på Hästshopen, köpte en massa saker.
Precis när jag kom in så höll jag på att gå på Emma, sedan kom Pernilla inrusandes.
Snacka om sammanträffande! Köpte ett par mörkblå byxor, fick ta ett par i BARNSTORLEK!
Kändes lite hemskt för stunden, men sedan nu efteråt känns det okej.
Men jag räknade ut att jag sparar en massa pengar på det, ha! Hela 100kr...
Köpte även två par Kyra K strumpor, älskar dem :D
En shorta med plastrong på, tack mamma! <3
Plastrongnål i silver md en hästsko och en superduperduper underbar kavaj :D
Provade Lisas, men den var för liten. men hittade en ASSNYGG på Hästshopen för 400kr.
Smack, den är min ;D den är blå med silversträck och svart krage.

Nu börjar engelskan :/ hejdå <3

Mikki 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0