Skoj Chatt Med Bästa, Som Blev Lite Överdriven (:

Jag och Emma skickar bilder för att göra en video om Yellie...
Under tiden underhåller jag mig själv, och Emma genom att.. ja..
Göra det jag är bäst på, vara korkad.

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:
shit!

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:
min kisse måste ha mat xD

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:
ok

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:
asså xD den på facebookxD

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:
hahaha xD


Du har bjudit in EmmaAlexandra l Princess Tammie att starta videoöverföring (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.

 

 

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

tihi^^

 

Du har avbrutit din inbjudan att starta videoöverföring (med webbkamera).

 

Du har bjudit in EmmaAlexandra l Princess Tammie att starta videoöverföring (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.

 

EmmaAlexandra l Princess Tammie har tackat nej till din inbjudan att starta videoöverföring (med webbkamera).

 

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:
snälla?^^

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

grr

 

Du har bjudit in EmmaAlexandra l Princess Tammie att starta videoöverföring (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.

EmmaAlexandra l Princess Tammie har tackat nej till din inbjudan att starta videoöverföring (med webbkamera).

 

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger (innan jag ser att Emma Nekat):
Mohaha!

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

grr..

 

Du har bjudit in EmmaAlexandra l Princess Tammie att starta videoöverföring (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:
Mohaha

 

EmmaAlexandra l Princess Tammie har tackat nej till din inbjudan att starta videoöverföring (med webbkamera).

 

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:
grr..

 

Du har bjudit in EmmaAlexandra l Princess Tammie att starta videoöverföring (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.

 

EmmaAlexandra l Princess Tammie har tackat nej till din inbjudan att starta videoöverföring (med webbkamera).

 

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:
Men!!

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

Morr!

 

Du har bjudit in EmmaAlexandra l Princess Tammie att starta videoöverföring (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.

 

EmmaAlexandra l Princess Tammie har tackat nej till din inbjudan att starta videoöverföring (med webbkamera).

 

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:
Hahahahahahaaha xD

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:

 

Min cam är på...

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

nu börjar min damp timme xD

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

aha?^^

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:

 

ok...

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

erkänn att du camar med nån kille?^^

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger (Fantiserar mest):

 

Erkänn att du är naken? xD

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

Hahahahahahahahahaahahahahahahahahaha xD

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

var tvungen xD

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

förlåt <3

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:

 

ehhh nä...

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

hahahahahahahahaaha xD

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:

 

du är skum...

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:
J

 

ag skrattar så högt att jag tror att jag kommer att väcka mamma och pappa xD

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

jag vet (A)

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

på mitt egna lilla vis också

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

Mohahahahahaha!

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

meeeen! om du inte är naken.. varför camar du då inte med mig?

 

Du har bjudit in EmmaAlexandra l Princess Tammie att starta videoöverföring (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.

 

EmmaAlexandra l Princess Tammie har accepterat din inbjudan att starta videoöverföring (med webbkamera).

 

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

yeay ;D

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger (helt förvånad):

 

oooh

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

du har en tröja på dig ;D

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:

 

nähä

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger (och ler stort):

 

jag var tvungen

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

fin den är :) 

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

asså.. shit

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:

 

den är jätte fin

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

din cam är snabbare än texten när du skriver

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

aah, faktiskt^^

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

den va fin! (Emma visar en häst hon ritat)

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

;D

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger (Utan att tänka sig för):

 

jag måste fisa

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger (stirrar på Emma i camen):

 

Hahahaha, din reaktion är bäst

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:

 

good to know

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

liksom ansiktet.. Hahaha... Ögonbrynen.,, hahaha.. de åkte typ upp minst 3cm xD

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

jag kan inte skriva...hahaha... har kramp i magen.. hahaha... kan inte.. Hahahaha

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:

 

jag är inte bra på ett pokerface om jag inte är beredd

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

Hahahaha

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

ärligt, jag kan inte skriva XD

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

hahaha, kan inte...hahahahaha.. så fortsätter jag xD

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger (När hon ser Emma vända sig om mot dörren):

 

hälsa :)

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

eller något^^

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:

 

va??

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

du snackade med nån i dörren?

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:
p

 

ratade bara med kisen...

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger(När jag inser att jag är bortgjord):

 

Hahahahahahahahaha

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

Emmma!!!

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

jag har kramp, måste hålla för magen så det slutar, brb

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:

 

min näsa killar

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger( efter 2minuter):

 

tbx ;D

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

klia tillbaka då?

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

eller, aha, det är inuti?

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:

 

va?

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

hahahahaha xD

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

that's good ;D

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

HAhahahahahahahahahahqa hahahahaha

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

hahahahahahahahahaha

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

hahahahahahahahahahaha

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

brb,, magen gör ont xD

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:

 

va???

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger(Undertiden som jag tänker):

 

jag kan ju inte skratta högt, för då väcker jag de andra XD och då får jag skratta tyst för mig själv(I know, that sound bad) så magen typ vibrerar hela tiden och det gör så HIMLA ont xD

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

hahaha, bra beskrivning xD

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:

 

ooookkkeeeejjjjjj....

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

haha

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

asså.. filmen har ju inte äns kommit halvvägs

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

ens'

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:

 

nä

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

eller.. något..

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:

 

och då har du inte ens någon video i filmen...

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

datorerna får stå på inatt

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:

 

den 'är liten om man jämför med tex Tammies

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

va?

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

aha, jo

EmmaAlexandra l Princess Tammie säger:

 

nä för då kan jag inte sova...

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

nnu gick hissen upp xD


Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger
(när Emma gäspat riktigt stort i camen):

 

gäsp på dig med , hahahahahahahnaha

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

got you!

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

mu enlish sucks xD

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

my' xD

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

english'

Mikki - Flyer <3 /Världs förkyld säger:

 

hahahahahaha


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha det var nog seriöst den roligaste konversation jag ngn sin har sett jag börja fan as garva :p

2009-09-14 @ 21:57:33
URL: http://onlymekajsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha läste den en gång till lika roligt varje gång xd

2009-09-15 @ 22:09:00
URL: http://onlymekajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0