Seg morgonstart

Flyers öga
Hej
Nu sitter man här,
tio minuter innan
skolan börjar...
Ganska skönt att få sov
ut ibland, eller så.

Hoppade Flyer igår på
Pay And Jumpen,
hon var super fin på banan!
Hade kontroll över henne
HELA tiden,
det är ett stort framsteg!
OCH JA, MATILDA.
DET ÄR EN HON! xD
Håll tummarna nu för
att vi kan representera
ridskolan i RMet,
någon gång i Oktober
brukar
det vara.
Dock inom hoppningen.

Mina stövlar kommer
antagligen idag!!!
Är sååå himla glad,
har velat ha ett par länge nu. Alla skruttar nästan runt med sina Jackson Pioneer, men mina är anorlunda, yeas. Jag har snörning på mina,
vilket jag hoppas ser okaj ut att komma
med på en dressyr tävling.
Annars tar jag självmord, på riktigt!

Tävling på Söndag, peppa peppa...
Har inte ridit Nero sedan vi var iväg sist, vilket var typ för två veckor sedan.
Hoppas bara att jag kan ha han på lektionen idag, behöver nog ridas igenom, och det gör jag INTE samma dag som jag ska tävla!
Då skiter det sig totalt^^

Nåväl.. Ska dra till skolan nu, som började för fem minuter sedan.
Hare gött!

Mikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0