Nationella Tävlingar

Efter en skoj, men otroligt stressad helg är jag tillbaka (:
Har inte sovit hemma under hela helgen
Men skoj som fan har man haft!
satte ihop några bilder på lite ryttare som hoppade (:
"Tööökisk Gööörgöört" "Barbrööut"
Så skoj vi hade åt det igår, och idag! Jösses! xD

Det var väl ett utag av väldigt få personer,
men de var de bästa enligt mig^^

Hare gött och sov gott (: <3

Mikki

1. Claes Brudefors
2. Remigiusz Wierzbowski - Nisses bästis (:

3. Thomas Majlund, feting duktig ryttare (:

4. Royne Zetterman, typ Sveriges motsvarighet till JW (John W) ;D

5. Peder Fredriksson, vinnare av 1,45 klassen :D Han är bäst (: <3

6. Jens Fredriksson, Guda duktigt Unghästutbildare (:

7. Shane Carey, Irländare som favoriserade mig, men bara lite (a)

ASBALL kille iaf! Grymt snygga hästar! Hoppas han kommer nästa år!

8. Jörgen Larsson, grymt duktigt ryttare säger jag!

Har även typ världens bästa humor (:


Ryttare från Nati. 25-27/9-09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0