Härlig helg avklarad!

Hej!
Så var helgen slut och skolan börjar, igen...
Såg på film med Tovsing i Fredags och red Echo, riktigt mysigt!
Lördagen bestod utav stall..stall och åter stall, förvånad?
Red Nero och han var väl lite sådär tyckte jag.
Har börjat sktitta på Yellie också, för hon är FRISKFÖRKLARAD :D ÄNTILGEN! <3
Lördag till Söndag sov jag och Emma i stallet för vi visste inte när vi skulle
åka till Susedalen på Söndagen. Vi kom iväg vid ett tiden ialla fall.
Maggan hade fått ha sina två lektioner innan.
Stackarna som red, tror det har träningsverk idag! Nåväl..

När vi kom fram red Tina, och hon red med 59."någonting" procent.
Sedan fixade vi (jag och Emma) till Rödis, eller Winja till tävling^^
Maggan red fram och Winja höll på att bråka ganska mycket på framridningen.
Maggan red ialla fall in på banan och kom ut med 67.0 procent!
OCH Rödis fattade HÖGER GALOPP i rätt varv :D
Snacka om att hon fick en massa socker!
Sedan var det paus för våran del av ridandet.
Nero i sommarhagen
Jag red efter ca två och en halv
timme. Nero kändes jätte rolig,
mer än vanligt! Kanske för att
jag slog lite på honom så fort
han inte tog skänkeln...
Men jag red runt banan så fin
och Nero fick en massa
socker utav Emma,
som var hästskötare för dagen.
Jag fick startsignal och när jag red in på banan kändes det som att det faktiskt
kunde gå vägen!
Han dog lite i mellan traven på slutet och den ökade skritten var inte hellre så vacker, ärligt talat. Men jag tror att jag lyste i hela ansiktet under hela programet. Kunde inte hellre låta bli att säga "bra" till Nero när vi var ifrån dommarna.
Vi fick 65.0 procent, vilket var mer än 10 procent sedan sist.

Gissa om Nero fick en massa socker? Tror han fick närmare 20 bitar.
Bortskämd ska han vara!
Laget slutade på en 7de plats utav 17. Så det är bra jobbat! Vi kommer igen nästa gång i Himle, då ska vi bara vara fyra stycken och inte tre! Så passa er!

Här är dessutom en länk till mig & Flyer 80cm i onsdags.
http://www.youtube.com/watch?v=JY4I9-xVk3I

Nähäpp... Skolan väntar kanske på mig (A)
See u (:
Mikki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0